Bijna op reis - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Daantje Didi - WaarBenJij.nu Bijna op reis - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Daantje Didi - WaarBenJij.nu

Bijna op reis

Door: Odile

Blijf op de hoogte en volg Daantje

27 April 2015 | Nederland, Roermond

Voor sommigen komt deze blog als een verrassing: we hebben niet heel uitgebreid gemaild en verteld dat we in de meivakantie naar China zouden gaan. Hoewel de kerstkaart heel duidelijk was dat we zouden gaan, hebben we er niet bij gezegd wanneer we zouden gaan. En daarbij hebben we niet veel gebeld, gemaild of geappt de laatste tijd.
Dus: verrassing! We staan op het punt om naar China te gaan.

Morgenavond vertrekken we. We gaan samen met onze vrienden, Math, Petra en Yoni. Yoni is tegelijk met Didi geadopteerd. Toen we erachter kwamen dat we in dezelfde tijd naar China wilden gaan, hebben we besloten dat we onze reizen zouden combineren. We hebben er zin in!

• 27 April 2015 - 21:00

Patrick Petra Fleur En Janine:

Goede reis en heel veel plezier met zijn allen! Grtz PPFJ

• 27 April 2015 - 21:30

Karin:

Heeel veel plezier toegewenst!!volg jullie hier wel..Gr,Karin en Carmen x

• 28 April 2015 - 19:24

Harrie Koempel Van Pappa:

Wij, Hanny, Harrie en bobby wensen jullie een fijne reis en mooie vakantie. Wel zullen jullie volgen .